2012-12-02
 01:07:35

Sömnad

Jag har tagit upp mitt intresse sömnad igen.
Jag har köpt lite tyger och mönster och har redan sytt 6 st mössor.
Och idéerna bubblar riktigt i mig men det går inte lika fort som jag vill dock ;) haha typiskt mig. Idéerna svämmar över men i praktiken går det inte så fort.
Men framåt iallafall :)
Ni kommer få se en bild på dom mössor jag sytt. Ska göra några med namntryck också. Så ska det bli dregelscarfar med ;)
Så tänkte jag sy tröjor,byxor och boddys.
Även lite bebis/barn inredning.

Jag köpte en badbalja till bebis idag också med en ligginsatts.
Super nöjd :)

Idag har jag och Loppan bakat min mammasfrallor och en saffranskaka :)
Mums...en kopp varm te och en nygräddad fralla, fortfarande varm så smöret smälter lite är det bästa som finns och ett av dom få bra minnena sen jag va liten.
Nu ska jag och Loppan njuta av samma stund :)
Och glögg med saffranskaka till och någon pepparkaka är inte heller fel på första advent :)

Nu ska jag ta dom sista frallorna i ugnen.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/561371/images/2012/pic_50ba9912e087c37b7dc3e2e9.jpg" class="image">



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: