2012-05-26
 18:55:59

Sommar värme

Det har varit underbart varmt och soligt den här veckan och jag har njutit till fullo.
Jag har legat i solen och läst boken "The Carrie diaries" den handlar om Carrie Bradshaw från Sex and the City, om tiden innan hon kom till New York.
Den va jätte bra och nu har jag sett och läst allt och har den kompletta serien,filmerna och boken. Sex and the City är en serie jag älskar och jag tröttnar aldrig på den.

Jag har dock varit tok förkyld, eller är ska jag nog säga.
Det är inte alls kul efter som att jag har massor att göra och som jag vill göra men som jag inte kan eller orkar på grund utav den hemska förkylningen jag har.

Jag måste säga att det är en underbar befrielse och lättnad att ha körkortet klart. Det ger en så mycket mer möjligheter och öppnar så många fler dörrar för en.
Jag är riktigt stolt över mig själv :-)

Jag tar mina steg bestämt framåt mot mitt mål i livet och på vägen sätter jag upp nya små mål.

Nu är sommaren snart här och Loppan har snart sin allra första skolavslutning :-) Så vi måste köpa något fint som hon kan ha på sig, skorna är klara så nu är det bara klänning kvar.

Nu ska jag ut och njuta i kvälls solen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: