2008-12-18
 12:16:49

Blandat.

Nu sitter jag här och ska äta min första måltid för idag.
Jag har 2 möten idag som väntar och 1 viktigt samtal.
Efter det sista mötet ska jag möta min älskade vän och vi ska ner på stan för att köpa loppan en vacker klänning till jul och nyår :-)
Jag ska även inhandla loppans och kusinernas julklappar.
Jag känner dok att jag är lite sent ute...men vad gör man inte.

Min önskan är att kontakten mellan mig och loppans pappa såg anorlunda ut.
Jag vet att den önskan aldrig kommer att slå in :-(
Men man kan alltid önska :-)

Jag och loppan ska fira julen hos min syster Ina och det kommer att bli den bästa julen någonsin.
Att få fira julen med min familj känns så underbart.

Hur ska ni fira jul?


Ina

Med dig och resten av co.



PUBLICERAT: 2008-12-19, 11:51:31 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: