2008-12-05
 12:28:30

Julstäda.

Idag blir det julstädning.
Bordet ska få sitt sista lager färg :-)
Det blev inte riktigt som tänkt men det duger.
I helgen ska vi baka massa jul godis :-)

Ska försöka möblera om här hemma också om jag kan komma på någon bra lösning så det blir fint.
Det är jätte svårt för mitt kök och vardagsrum sitter ihop.
Min kära syster får hjälpa mig om hon vill föstås, vilket jag hoppas :-)

Nu ska jag sätta igång.

Vad har ni för planer i helgen?


Ina

Jag ska tydligen hjälpa dig ;0)



Nej men jag vet inte riktigt om jag hinner. Det ligger planer på att ge barnen en aktivitetsdag i badhuset eller bowlinghallen sen ska jag oxå baka och gör julgodis ;0)

Hade du planer på att komma eller?



PUBLICERAT: 2008-12-05, 13:07:48 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: