2008-12-09
 13:01:12

Min dag idag.





Ja då blir man 24 idag.
Jag firar min dag med vänner och familj.

Det bara öser in gratulationer från alla håll, tusen tack för det :-D

Än så länge har jag fått den bästa presenten ever.
En kokbok!

Som min kära syster Ina har gjort :-)


Klicka f�r att st�nga bilden
Haha den är personlig,rolig och full med minnen.
Den bästa helt klart :-)
Tusen tack.






Ina

Grattis lilla syster!

Hoppas alla dina önskningar går i uppfyllelse!

Kram



PUBLICERAT: 2008-12-09, 13:04:25 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
Siv o Bosse

GRATTIS tjejen

Hoppas att du får en bra dag


emelie

g´rattis grattis min vän!! kokboken var en kul ide!!


fia

Grattiiiiis en gång till ;) puss o kram i massor!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: