2008-12-21
 11:24:00

Oss.

Nu sitter jag här och väntar på att min älskade lilla loppa ska komma hem.
Jag hoppas bara att hon är glad den här gången och att allt varit bra för henne i helgen.
I morgon eller på tisdag ska vi åka hem till syster för att fira jul :-)
Nyår ska jag och loppan fira i Skara med våra underbara vänner :-D
Det ska bli så skönt att komma bort ett tag och bara tänka på annat.
Jag ska dona lite här hemma innan vi ska åka bort.
Pepparkakor ska bakas igen, dom andra tog slut hur fort som helst ;-)  och även huset ska göras.

Jag hoppas så att min loppa inte är ledsen nu när hon kommer hem...som förra helgen.
Det gör så ont att se henne må så.
Jag hoppas också att dom kan förstå att dom gör henne illa.

Så är det :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: