2008-07-09
 19:06:15

080709





Idag va jag och och dottern på blomstra och sen blev vi bjudna på mat hos Theas farmor :-)
Vi lekte och hade kul på blomstra och sen god mat på det kan det bli mer toppen?!
Jo tydligen för sen åkte jag och min vän och hennes son och min dotter till Busborgen i Västerås.
När vi kom in där va Thea som ett vild djur hon sprang och hoppade och for som jag aldrig sett henne göra för :-)
Dom lekte länge och hade jätte kul tillsammans.
Vi fikade också och det va jätte gott...det fanns så mycket gott att välja av också.

Det kostade.
Barn 0-2 50kr
Barn 2-13 90kr

Det är inte alls svårt att hitta dit heller.
Jag rekomenderar alla som har barn att åka dit.
Barnen får en helt underbart rolig stund där inne.

kram


savannahs mamma bellybella på fl

Hur mår ni??? Var ni på busborgen hihihi vad kul...;) savannah älskar busborgen.... vad har hänt i ert liv? kram Johanna


Ina

Nähä, har ni varit på busborgen =D

Ni har varit där rätt länge nu ;0)

Dags att uppdatera systra mi =D



PUBLICERAT: 2008-08-01, 20:51:06 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: