2008-06-02
 12:03:18

Städa



 

 
image13


Jag vill ha denna Robotdammsugaren.

Jaja nu ska jag städa med min vanliga lilla volta rolfy som är röd.
Den är toppen bra den med, men den sköter inte sig själv tyvärr hihi.
Efter städningen blir det lite sol tror jag.
Sen ska jag hinna plugga lite innan jag ska hämta dottern på dagis.
Sen ska jag träffa en kompis på stan och sen blir det hem och laga mat.
Jo jag ska ju mata ormen idag också så jag får enu ett besök ut av en vän som vill se hur det går till.

image14image15

Detta är våra vackra Kungsboa Otillia.


Ina

Jag vill oxå ha dammsugaren =)
MEn jag nöjer mig bra med min GRÖNA Rolfy =D



PUBLICERAT: 2008-06-02, 18:01:33 | URL: http://www.inasdekor.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: