2008-05-26
 18:28:21

En bra dag


Idag har jag haft en ganska bra dag.
Jag va med dottern till dagis och vi va i skolparken och tittade på Moraträsk, det va jätte kul att se alla barnen hänga med i sångerna :-D
Sen träffade jag syster min, vi åkte och köpte blomgjord tillsammans.
Lite senare träffade jag min vän Anna för att gå till biblan och låna lite böker med insperation i heminredning.
Vi tog en fika på stan och sen va det bara att ta sig hem till tvättstugan.
Mannen bygger iårdning ett fint trägolv på balkongen och dottern hjälper till hihi.
Jag har också fått hem Bonniers Trafikskola 2008 så nu blir det mera plugga av :-)
jag vill så gärna ha mitt körkort.
Nu ska jag till tvättstugan igen.

Kram


Ina

Det lät som en relativt bra dag =)
har du planterat om än?
Skrik till när du behöver hjälp med blommorna!

Kram Ina



PUBLICERAT: 2008-05-27, 09:40:59 | URL: http://www.inasdekor.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: