2008-10-13
 21:05:01

081013

Idag har jag åkt buss till min syster :-) jag är sååå stolt över mig själv.
Jag köpte 15 st gammla böker som jag ska ha i mitt sovrum.
När jag kom hem hämtade jag min dotter på dagis, vi gick sen och handla.
Vi kom hem och plockade upp matvarorna och sen gjorde vi köttbullar tillsammans.
Efter maten myste vi framför bompa,hon va så trött så hon nästan somnade.
Hon hoppade i säng när bompa va slut.
Jag har haft fullt upp idag och jag har haft en toppen dag :-)

Hur har din dag varit?


Ina

Tack för en trevlig dag, tiden går alltid så fort när vi är tillsammans.

Alltid något på G =o)



Jag är stolt över dig



PUBLICERAT: 2008-10-15, 19:47:46 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: