2008-10-26
 21:20:31

081024-081026


Min helg va helt okej.
I fredags va min Denise här och vi fixad en massa på nätet till typ 5 på morgonen :-) jag fick ju då inte sova så länge tills det va dags att gå upp med loppan och göra frukost men jag va pigg som bara den :-D
Syster kom förbi en jätte snabbis och lånade bil-dvdn till sin lilla tripp men det sket sig efter som att jag inte hittade kablarna :-(
Sen hade jag lite besök av en gammal vän, det va trevligt men det kändes också väldigt skumt.
Sen kom min Denise igen och vi packade min och dotterns väskor,Loppan skulle sova hos sin farmor och jag och mina 2 vänner skulle ut till ett hus på landet för att bada bubbel som ett litet mini spa :-)
Det blev inte riktigt som det va tänkt tror jag men gud va kul vi hade :-D
Idag fick jag sovmorgon och sen åt vi pizza efter det hem till tvättstugan och loppan :-)
Jag längtade efter henne sååå.

Hur va eran helg?


Maddie

Ne, det är ju synd om han. Stackarn, hunden alltså! :D



PUBLICERAT: 2008-10-27, 23:41:59 | URL: http://madlajn.blogg.se/
Ina

Super nice header ;0)

(Men du har en beläggning på tungan...hahaha)

Helt klart nice!



PUBLICERAT: 2008-10-30, 08:41:36 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: