2008-10-23
 19:57:36

STOPP






Jag hatar dig för det du har gjort mot mig.
Jag va bara ett litet barn...men du vände mig alltid ryggen.
När jag va rädd skickade du alltid iväg mig.
Du fanns aldrig för oss.
Jag hatar dig för att du lät allt hämskt hända oss.
Jag hoppas att du lider mer än vad vi gör idag.
Du har föstört allt.

Jag hatar alla jävla äkliga gubbjävlar!!!!!!

Jag hatar även dig för att du gör oss illa nu!
Hur kan man skita i sitt eget barn?
Jag förstår inte hur något eller någon annan kan vara viktigare än sitt eget barn?
Jag hatar dig så fruktansvärt när jag hör henne gråta på grund ut av dig.
Du har förstört sååå mycket och du slutar inte.
 Jag sätter ett STORT STOPP!!



Ina

Du vet att vi finns här, dörren står alltid öppen ;0)



Kram gumman!



PUBLICERAT: 2008-10-24, 11:22:01 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
Denise

Fan, blir så jävla ledsen när jag tänker på hur du måste må. Men du vet att jag finns här för dig, alltid! ♥



PUBLICERAT: 2008-10-24, 12:56:04 | URL: http://brandnewdenise.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: