2008-09-11
 00:40:54

Det underbaraste.



Du är det absolut bästa i mitt liv.
Jag lever enbart för dig.
Det finns inget som är så värdefullt som du.
Varje sekund,minut,timme eller dag med dig är mer värt än något annat här i livet.
Du är det vackraste som går i ett par skor.
Du är min solstråle.
Jag älskar dig så mycket.

Du är min Loppa :-)
Jag är den stoltaste mamma som finns...för jag har dig loppan.

Det är min underbara syster som har gjort bilden på min dotter.
Du kan klicka på bilden för att komma till hennes blogg eller på länken nedanför. 
Inasdekor.


Ina

Underbara lilla Loppa, det finns ingen annan mamma i hela vida världen som skulle göra så mycket för sitt barn som din ;0)



PUBLICERAT: 2008-09-11, 19:46:22 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: