2008-09-02
 08:29:22

God morgon.



Igår läste jag en insändare i tidningen, det va en gubbe som skrev att vi föräldrar skulle lära våra barn att inte skrika på offentliga platser som tex. Bussen,restaurangen, affärer,konserter.
Allvarligt, barn har sin rätt att uttrycka sina känslor.
Det är små barns sätt att tala om för oss vad dom känner.
Vad är det för fel?
Det finns småbarns föräldrar överallt och vi har lika mycket rätt att röra oss ute som vilken annan människa.
Jag blev sååå arg när jag läste om detta.
Vad är problemet?
Hur kan man vara så bitter?
Man ska absolut inte hindra sina barn från att visa vad dom känner.
Jag trodde inte det va sant när jag läste artikeln.


Jag läste detta i Ena-Håbo tidningen.

Arg Mamma.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: