2008-09-08
 23:24:26

Måndag.

Har eran helg varit bra?

Ja nu är det måndag igen och full fart.
Min lilla loppa har fått vattkoppor så hon är hemma med mamma och pysslar.
Dagen började med att äta frukost med min prickiga loppa.
Sen kom farmor och skulle vara barnvakt en stund för jag skulle äta lunch med min kompis och göra massa ärenden.
Jag kommer hem och ringer alla samtal som ska ringas och får då ett underbart besked :-)
Jag gör ett ärende till sen badar jag hunden.
Sen blir det kväll och dax för singelmammor :-D
 


Jag är snart klar med Theas spegel :-)
Sängen ska göras klar också.
Jag ska börja med mitt matbord snart, jag har köpt det som behövs till starten.


Det börjar hända grejor nu ;-)


Denise

Vad handlade det underbara beskedet i samtalet om? :) Varför berättar du inte för mig?



PUBLICERAT: 2008-09-09, 15:22:08 | URL: http://brandnewdenise.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: