2008-09-25
 23:58:03

Jag = Sid.

This is me.



Som ni kan läsa på min systers blogg inasdekor  Så är jag Sid upp i dagen.

Men här vill jag också presentera min kära syster som är helt underbar på alla sätt :-D
Hon är super hetsig och väldigt klok.
Hon måste ha koll på allt och årdning och reda annars får hon tok panik.
Man kan alltid prata med henne om vad som hels och man får alltid dom bästa råden.




Hon är en blandning mellan Ekoren och Manfred.
Ekoren är hetsig och paniksalgen.
Manfred är klok och kärleksfull.
Det är min syster.


Så här har ni oss :-)


Ina

Gillar den skarpt =D

Men är jag såå hetsig??

Nog med att jag vill ha ordning och reda men det där =D



PUBLICERAT: 2008-09-26, 19:12:09 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: