2009-04-06
 13:35:32

whats up.

Har pratat med syster yster i över en timme idag...hahaha fy fan va jag har skrattat.
Tårarna sprutar och kan inte sluta skratta.
Hon är så sjukt härlig min syster ;-)

Nej nu ska jag greja lite här hemma för att sedan gå iväg på möte.
Det är sååå underbart väder idag man blir så glad.

Wohoo dom kommer från samsung idag och lagar min tv.
Nice :-D


Ina

Gick det bra med lagningen av tv:n?

Hahaha

Ingen tv kvar eller??!!

O finns det någon annan som sitter och tittar på "fixar Nisse" när han åker varv efter varv på gården, utan att liksom reagera på att han letar efter just din port??

Hahahaha



PUBLICERAT: 2009-04-08, 08:16:53 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
Ina

Upps!

Jag glömde (helt sant) att du inte kan godkänna kommentarerna....du har ju ingen tv och därmed kan du inte koppla upp ditt fungerande internet som precis kommit tillbaka =0D



Trots att det är rätt komiskt så får man inte glömma höjden av otur.



Först fungerar inte kanalerna på tv:n och när dom sedan fungerar så pajar tv:n men går dock att se på. Sen försvinner internet men du kan titta på tv tills det är tillbaka några dagar senare, när det väl är fixat så tar dom hela tv:n (för lagning)

Vem tar hårddisken?



PUBLICERAT: 2009-04-08, 08:23:35 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
David Aka Göniss

hoppas att teven blir bra =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: