2009-12-17
 16:00:47

Det är mycket...

Som snurrar i huvudet just nu.
Jag vill flytta...börja om och leva.
Ska börja söka lägenhet nu.
Jag vet att dom flesta i min närhet tycker att jag flyr och gör fel men så ser inte jag på det.
Jag kämpar stenhårt här men känner att det inte ger något.
Nu vill jag kämpa för mig och loppan och en ny start på en ny plats kan va en stor hjälp.
Jag vet att dom flesta i min närhet tycker en hel del...men är det så fel att jag vill följa mitt hjärta och min känsla?
Det kanske är fel beslut men då visar det sig och jag kan alltid komma tillbaka och göra ett nytt försök.
Det känns som att jag har så mycket mer möjligheter där.
Jag gör detta för min och min dotters skull.
Hon ska absolut utan tvekan ha sin pappa kvar i sitt liv och det där med umgänget löser vi säkert på bästa sätt.
hmm...det är så mycket känslor och tankar.
Blir sjukt förvirrad av alla råd och tycken om mitt liv.
Det är ju mitt liv ändå.
Jag kanske inte ser allt så klart just nu men jag försöker.
Jag kan ju inte göra mer än så.
Det här stället drar ner mig till botten.
Jag gör mycket fel men vilken människa gör inte det i livet?
Jag är inte perfekt.
Det är sjukt svårt att lära sig allt som vuxen som alla andra fick när dom va små, som är en så självklar sak att få som liten.
Jag gör mitt allt för att bli bra.
Nu får man ju också se vilka som är ens vänner och stannar kvar hos en.
Det kommer bli så fruktansvärt svårt att skilljas från min älskade underbara andra halva (sis) om jag förlorar henne vet jag inte längre vad jag gör.

Jaja nu ska jag gosa med min loppa som har lunginflammation :( stackars lilla loppan.
Det finns inget så underbart i livet som hon.
Vill att hon ska må bra igen och slippa febern och hostan.
Hon är duktig som tar medicinen iallafall :)

Tjing så länge. 


Ina

Hoppas Loppan snart kryar på sig och att ditt vanliga jag med ett jävlar anamma snart är tillbaka. Gör rätt! Inte försöka gömma det, varför till skara av alla ställen??

Loppan och Ängla - Kusin vitamin

Du och jag - Sis

Loppan och pappa?

Loppan och Farmor?

Loppan och kompisarna?



Låt henne behålla dom så nära det möjligen går.

Vad är det som betyder mest i ditt liv? Eller firar du/ni julen med oss för att det inte finns någon annan ledig???



=0(



PUBLICERAT: 2009-12-17, 20:07:13 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: