2009-12-02
 00:51:09

Känslor.

Jag har tappat bort mig helt...vem är jag?
Orken är helt slut och kraften att ta sig upp finns inte.
Jag vill här ifrån.
Jag vill må bra...jag önskar mig en dag utan att känna smärtan inuti, glömma minnena och va en helt vanlig människa.
Tårarna bränner och svider på kinderna och jag orkar inte torka bort dom och ta nya andetag.

Jag har en dröm om att en dag få bli lycklig och leva med någon att älska och som älskar tillbaka.
Att en dag få känna trygghet och värme.
Att ha en familj med allt va det innebär.
Att ha någon som alltid finns där som en andra helft, att prata med och berätta allt för.
Ha någon som tar imot en när man faller.
Någon att finnas för när den behöver än.

Det är dock bara en dröm för mig.
Hur mycket jag än önskar att den här drömmen ska slå in så händer det inte...mig.

Jag har min ängel...lilla loppan och hon är ljuset i mitt liv.
Hon är min familj, absolut utan att tveka.
Hon är den andledningen till att jag funkar.
Jag gör allt för henne, tveklöst allt för henne.
Räcker det?

Jag känner så mycket hat,ilska,ensamhet och övergivenhet, kärlek och lycka på samma gång.

JAG VILL HÄR IFRÅN!!

vad är det för fel på mig?
varför gör jag som jag gör ibland? Saker jag aldrig gjort förut och som jag själv är imot.
varför går jag imot mig själv?
Jag känner inte igen mig själv, vem är jag?

JAG VILL HÄR IFRÅN!!






Irene - mamma till 2

Vem du e??



Du e den finaste, roligaste, underbaraste o mest fantastiska vän jag någonsin mött.. Du har ett hjärta av guld..

Du e en underbar mamma till fina Thea.

Ja, ibland gör du saker som du kanske inte skulle ha gjort, o det har sina orsaker..



Du e verkligen fantastisk, jag älskar dig gums..!



PUBLICERAT: 2009-12-02, 12:28:20 | URL: http://ieen.blogg.se/
Ina

Ibland är livet förvirrande, ibland måste man försöka känna efter, välja den väg som känns mest rätt. Stå inte stilla i korsningen utan välj din väg och låt den visa dig vad som finns där.



PUBLICERAT: 2009-12-02, 13:00:09 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
jeppe

håller me Irene.

De räcker jättelångt att du e så bra mamma för Thea.

Du kommer få krafter, bara du inte slutar kämpa.

Du kommer uppnå dina drömmar, bara du fortsätter kämpa.

Livet har givit dig så mycke skit, men de kan ge dig så mycket fint också. Bara du inte ger upp.

Kämpa på. Snart kommer jag hem å ger dig en klapp på axeln, en bamsekram, omtanke osv..

Kanske inte riktigt på det sätt jag tänkt mig, kanske inte det sätt som du drömmer om, men jag bryr mig. Kommer inte bara försvinna oavsett va som händer, om du inte säger att jag ska.



de kommer lösa sig. de kommer bli bäst.


fian

Vilka fina inlägg av alla och jag håller med allihopa. Du är underbar gumman! Saknar Dig så otroligt mycket. <3


angelica jonsson

Du är min älskade syster en syster av den allra bästa sort.

Jag vet hur du känner,men vi kämpar tillsammans.

Du är världens bästa mamma till thea och det vet du!!

Det gör såå ont att höra att du inte mår bra,om jag änndå fanns närmare.

Ge inte upp älskade syster jag finns här för dig.

kram



PUBLICERAT: 2009-12-03, 22:29:09 | URL: http://ikamedtre.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: