2009-12-10
 14:50:09

Presenter jag fick.

Jag fyllde ju 25 år i går.

Jag fick En ny Bukowaki nalle av min dotter till min samling, den va jätte fin.
Så fick jag 2000:- av Loppans farmor, gammel mormor, Sune och Julia.

Senare på dagen åkte jag och loppan till Skara.
Där blev jag också firad.
Jag fick ett jätte fint armband, ett Pandora.

Det är som ett berlock armband fast med pälor.

Så här ser det ut.

 

Detta är olika pärlor man kan köpa till.

Det är mågra av alla man kan välja mellan.

Så fina och roliga.

Så fick Loppan sin älskade julbarbie också :) Tror ni hon blev lycklig eller? JA!

Tusen tack för uppvakningen och alla fina presenter.

Nu ska jag umgår med vännerna igen.

Tjing.


fian

tycker pandora armbanden är jättefina :)



PUBLICERAT: 2009-12-10, 22:08:04 | URL: http://fianandersson.blogg.se/
angelica jonsson

SÅÅÅ fint armbandet var gumman,Loppan måste blivit jätte glad för barbien.

Sååå himla gulligt.

jag finns här alltid

Tänker på dig och loppan kram kram



PUBLICERAT: 2009-12-11, 08:52:17 | URL: http://ikamedtre.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: