2009-02-25
 03:12:29

Hmm.



Jag vet inte vad jag ska blogga om just nu.
Öhmm...jag mår bra och det känns fortfarande konstigt att säga det, efter som att jag inte gjort det på sååå länge.
Jag har varit väldigt väldigt trött nu en period...men det är så mycket som kommer upp och som känns nu.
Alla tankar och känslor gör mig så trött.

Är så trött på min vardag också...jag vill något annat...något nytt.
Det är sååå mycket jag vill.
Det känns lite som att jag sitter fast...vill komma här ifrån.
Bort från allt.
Samtidigt känner jag att jag lever för första gången tror jag...är inte så van vid dom nya känslorna än.

Haha måste låta som en väldigt förvirad människa, det är jag väl kanske lite också.
Jag ska börja laga något som varit trasigt sen start...mig själv.
Samtidigt som jag gör detta har jag en 4 årig dotter att ta hand om...hade jag inte haft henne hade jag inte varit här alls idag.
Hon ger mig styrka som är helt otrolig.
Hon ger mig så mycket här i livet.
Jag vill ge henne allt..allt jag aldrig någonsin fick uppleva som liten.
Hon ska aldrig någonsin få känna och vara med om det jag har.

Hur som helst så är jag bara i början av det nya.
Det kan inte bli annat än bra nu...eller??
Hoppas det och hoppet är ju det sista som lämnar människan :-)

Nu ska jag försöka sova igen...


Anna

Min Kära vän. Du är en stark och vacker ung kvinna som kommer att komma långt i livet. Din livsresa har bara börjat och det är mycket arbete kvar, men du har redan gjort ett enormt arbete. Glöm aldrig att du är en älskvärd människa som kommer att hitta din plats i livet. Den viktigaste platsen har du redan, mamma till Loppan. Jag älskar din, min

vän!!!! Ska vi leka någon dag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: