2009-02-18
 00:09:24

Liten sjuk tjej.

Igår natt va vi in på barnakuten i uppsala.
Loppan har haft hög feber i 4 dygn och ont i magen och örat.
Hon har knappt ätit men druckigt toppen bra.
Det va ingen fara med Loppan alls.
På vägen dit hörde man bara "Ååå är vi inte framme snart?" och "va långt bort sjukhuset är"
Vi fick komma in på ett rum med engång.
Loppan började leka.



Hahaha!!
Så hör jag "mamma titta vad jag hitta!"
Sååå söt :-D



Hmm ingen fara här inte.

Idag har vi bara myst i sängen och tittat på tv.
Loppan har ätit bättre.
Så sa hon idag "mamma, jag saknar sjukhuset. Jag vill åka tillbaka"
Jag är bara glad för att hon inte är rädd.
Hon va hur duktig som helst när doktorn skulle känna.

Min STORA tjej ♥


Anonym

Hehe vad gulligt,vilken tur..ni får mysa hemma tsm ;-)


Anna

Att ha sjuka barn är inte skoj. Din Loppan är sten duktig!!!!!


Ina

Krya på dig Loppan!

Puss Moster



PUBLICERAT: 2009-02-18, 13:31:19 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
Tea

Va söt hon är :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: