2009-07-13
 14:22:57

- Skara -



I morgon far vi till Skara.
Vi har en present med oss till lilla Kasper och så ska jag köpa en till Jonas för han fyller 5 år den 16/7.
Gud så fort tiden har gott..va stora våra barn har blivit.
Det ska bli skönt att komma bort lite...det är alldeles för mycket för mig här hemma.
Det va längesen vi va och hälsade på Irene med familj nu.
Loppan längtar såå efter att få åka tåg men mest efter Jonas : )

Nu ska jag städa lägenheten och sen ska jag fixa packningen.
Ikväll kommer min Anna : ) gud va jag har saknat henne.
Jag måste till affären också och köpa fika till tåg resan och så hämta ut mina biljetter.
Jag ska fixa lite brev som ska postas innan jag åker.

Hur ser eran måndag ut?


Irene

Snart, snart, snart e ni här :-)

Jonas längtar o vi andra oxå.. Kanske inte Kasper, han vet nog inte riktigt vad saknad e men vi kan låtsas hahaha.!

Tänk så kul vi ska ha :-)

Roligt, roligt, roligt....



PUBLICERAT: 2009-07-13, 20:47:20 | URL: http://ieen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: