2009-07-18
 15:43:01

Hemma igen.




Då va man hemma igen...hmm det känns så jobbigt och tråkigt att komma hem fast ändå skönt på något sätt.
Nu ska jag packa upp för att sen packa igen...jag ska ut på landet med några vänner.
Det ska bli trevligt.

Det känns som att mitt liv står helt still just nu...jag hatar den här känslan jag har hela tiden : (
Jag vet att det går över men jag har kännt så här ett bra tag nu och det är sjukt jobbigt.

Ja så ska man till nästa födelsedagsbarn : ) Sara fyller 20 år ett STORT GRATTIS till dig vännen.

Nu måste jag dra...tjing 


madde

Tjing tjong!

Du får ta lilltjejen å komma förbi nån dag!

Ruby kommer bli jätteglad å få träffa er igen!

<Många kramar från oss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: