2009-07-02
 20:31:26

Last day.

I morgon är det sista dagen för loppan på sitt dagis hon går på nu.
Vi kar köpt glass som vi ska bjuda på och så en blomma till fröknarna : )
Så har jag och loppan 4 1/2 veckor tillsammans...vad ska vi hitta på tro??
Har ni några förslag?
Jag hoppas att vi kan få råd med något iallafall som förgyller sommaren för henne och mig tillsammans.

Idag har det varit lika varmt och skönt som dagarna innan.
Vi har varit i parken och lekt och ätit jordgubbar, min underbara Denise va med och vi gick sen till stan för att träffa hennes mor och mormor.
Vå åt mat på stan och satt en stund och prata...loppan åt glass och jagade fåglarna på torget hehe.
Sen gick vi hem för att göra lilltjejen klar för sängen och nu sover hon gott.

Loppan har kommit in i en riktigt jobbig period nu.
Det är ingenting som är bra och det är bara massa bråk om allt.
I´m going crazy...almost : P

Ja det tar vi oss också igenom.
Nu ska jag titta på tv:e och bara mysa med mig själv.

See yaa.



IKA

Jag vet vad du och thea ska göra i sommar komma hit til oss och bara ha det gott och umgås med kusinerna och så klart lilla Abbe och din syster



PUBLICERAT: 2009-07-02, 23:12:27 | URL: http://ikamedtre.blogg.se/
jeppe

det tar ni er igenom. rätt inställning :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: