2009-07-10
 18:21:24

Mamma.

Jag hatar dig!!
Allt du har gjort mot mig har förstört mig totalt.
Jag kan inte ens fungera som en vanlig jävla människa på grund av dig.
Varje gång du gjorde mig illa..den smärtan den känslan av världelöshet sitter kvar.
Jag såg dig bli sönderslagen varje helg...varje gång trodde jag att du skulle bli ihjäl slagen och rädsla va enorm i min lilla kropp...jag försökte skydda min lillebror men jag va alldeles för liten själv.
Dom äldre syskonen försvan en efter en och det va min ända trygghet.
Dom förbanade jävla barnhemmen,att bli hämtad en dag av polisen och tro att du aldrig mera skulle komma tillbaka.
Till slut stog jag där helt ensam med dig och din äckliga man...det gör så jävla ont...jag hatar dig för allt du gjort och att du valde bort mig som liten när jag inte kunde försvara mig själv.
Han va på mig flera gånger och jag va livrädd för att säga något för att han hotade med att jag skulle förlora den ända lilla trygghet jag viste om...dig.
Han skulle göra mig illa om jag berättade för någon om hur han om och om igen utnytjade mig.
Till slut brast allt och jag berättade...han hade rätt jag förlorade allt och alla...du hatade mig och du valde bort mig igen.
Jag satt där helt jävla ensam i skiten.
Jag grät och tårarna tog aldrig slut...smärtan sitter i än idag.
Jag hatar dig så jävla hårt.
Om du ändå kunde förstå hur jävla illa du gjort mig.
Jag hoppas att du också kommer att få lida en dag precis som jag gör varje jävla dag av mitt liv.

Jag är så jävla less på mig själv och på den här förbannade smärtan som alltid sitter som en klump i hjärtat.
Mamma- Jag hatar dig så hårt.
Mamma- Jag kommer aldrig förlåta dig för det du gjort.
Mamma- du fanns aldrig och det gör du inte i dag heller.

JAG HATAR DIG !!   


Lea

=( *Gör så ont att läsa detta,ens mamma som är ens allt och ska vara ens stora trgghet och vägledare i livet..även fast du inte har din mamma och pappa..får man tänka att man har dem andra runt iaf..dina vänner och dina systrar/syster som verkar stå dig nära..kram på dej gumman!


syster från skogen

Hej älskade sis!!!

Jätte bra skrivet det är ju så man känner.

Skönt att man hAr dig kvar!!



LOVE U!!



PUBLICERAT: 2009-07-10, 20:03:23 | URL: http://ikamedtre.blogg.se/
sofie

Blir så ledsen när jag läser detta , tårarna bara rinner. Kan inte förstå all den smärta du har fått gå igenom. Men tycker du är stark gumman även om man inte alltid känner så själv. Men du är en underbar person och du har en underbart fin dotter. Jag Saknar Dig så mycket! Massor med kramar till dej fina vän <3


jeppe

sorgligt.. hoppas de kan kännas lite lite bättre av att skriva av sig.. vi är många som älskar dig.


Denise

Känns jobbigt att läsa sånthär. Skit, verkligen.

Och det kanske inte riktigt spelar någon roll att jag kommenterar här med tanke på att vi hörs dagligen ändå :)

Men jag hoppas att du tänker på OSS när allt är jobbigt och svårt. VI som finns här och älskar dig.

JAG och ALLA andra! ♥ ♥ ♥



PUBLICERAT: 2009-07-15, 15:41:58 | URL: http://brandnewdenise.blogg.se/
Ina

Det är inte många som genomgått det vi gjort men jag vet att man kan komma ur det, gå vidare och vara som sig själv. Som den person man skulle blivit om mamma inte missat dom viktigaste grundstenarna i livet under uppväxten hade man (utan att tänka på det) blivit sig själv med hjälp av dom. Jag vet att det går men man får jobba hårt när man måste "lära" sig själv som vuxen.

Saken är den att det är så många känslor som tagit sådan stor skada.

Du vet att jag finns här, alltid! Men ibland måste jag tyvärr låta som en (normal) "mamma" med tillrättavisanden och uppmuntran, skillnaden är att jag lämnar dig inte!

Finns alltid här!

Ibland tycker jag att det är tråkigt att jag inte bara får vara din syster eller Loppans moster =0(



PUBLICERAT: 2009-07-16, 20:46:38 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: