2009-07-21
 23:54:56

Min dag.

Idag har jag klippt hund och städat eftersom att det va hundhår överallt.
Sen åkte jag och loppan hem till Anna och åt mat och lekta.
När vi satt vid matbordet så sa loppan - Mamma, jag är hemmagjord. Hahahaha så sant loppan det är du.
Hon kommer med så sköna saker ibland.
Tack Anna för mat och lekstund ; ) Det va väldigt kul.
Sen när vi kom hem så va loppan jätte trött så hon satt på toa och gnällde lite och sen blev det tyst då hade hon somnat på toan hahaha söt unge.
Efter en stund i soffan så fick jag besök av Denise mamma och hennes kattbebis : ) det va jätte trevligt.
Loppan vaknade dock men det gör inte så mycket hon ligger i sin säng och lyssnar på saga.
Jag ska snart gå och sova men känner att jag har lite saker att fundera på...hmm.
Jaja det va iallafall min tisdag.

Hur såg din tisdag ut? 


Igår oljade jag mina utemöbler eller stolarna iallafall det är bara bordet kvar och lite till på ena stolen.
Sen när jag hade gjort det så städade jag loppans rum och packade upp hennes sista leksaker.
Hennes rum är sååå fint nu..jag ska ta lite bilder snart så ska nu få se det färdiga resultatet.
Vi åkte sen med en vän och handlade.
På kvällen blev det film.
Det va måndagen det hehe.


Tjing


Ina

HOn är ju så stört skön, Loppan!

Jag är hemmagjord hahaha



Kan tänka mig att det blev fint i hennes nya rum ;0)

Ser fram emot bilderna



Kram sis



PUBLICERAT: 2009-07-22, 19:47:51 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
Irene

Heeeej...

Vill bara säga att det finns en blogg som du bara måste börja läsa: falangen.blogg.se :-)

Hahahaha, så j-a kul...



O du, jag e oxå hemmegjord :-)



Många pussar..!



PUBLICERAT: 2009-07-25, 20:29:53 | URL: http://ieen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: