2009-07-03
 20:10:24

Om och om igen...

Det slutar aldrig hända...det gör fruktansvärt ont men jag är van vid den känslan nu.
Hur mycket jag än önskar att jag inte va det så är jag det.
Jag lever vidare men enbart för loppans skull...utan henne finns inget.
Se glad ut och låt dom utanför tro att allt är bra.


Orkar inte just nu...



orkar inte.


Lea

Hej Michis!



Försöker få tag på dig,men det verkar inte gå!

På msn osv..Har försökt iaf :-) Hoppas du hör av dig..kan vi hitta på nått i sommar,var längessen vi sågs :-)Kanske för att du mår som du gör?

Men det kommer en dag för dig med ska du se :-)

Som sagt som jag skrivit förut..jag är en väldigt bra

lyssnare..har gått igenom väldigt mycket smärtsamt själv..även om jag mår bra nu så förstår jag mer än du tror.Hoppas höra av dig kram .


Irene

Hej gumman.. Har pratat med familjen här hemma ang Jonas kalas :-) så ring mig om inte jag hinner ringa dig först, så planerar vi in hur länge osv.. Vore jätte kul :-)

O du, det blir bättre gumman, du vet att jag har rätt :-) älskar dig massor, puss o kram



PUBLICERAT: 2009-07-04, 09:58:45 | URL: http://ieen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: