2009-07-16
 22:28:55

"Semestern"

Nu sitter jag här i soffan hemma hos Irene och Martin.
Jag funderar en hel del ovh det jag har kommit fram till är att Loppan inte mår så bra på något sätt...hon har haft det jätte jobbigt med sitt kiseri, hon har missat att gå på toa varje gång innan och inte sagt något om det heller.
Det har varit väldigt jobbigt både för henne och för mig.
Hon har varit väldigt bråkig och mycket ledsen men nu när vi är här i Skara har hon inte kisat på sig någon gång...ytterst lite någon droppe bara. BRA gjort Loppan : D
Hon har inte varit mycket bråkig alls heller : )
Hon är verkligen hur duktig som helst..hoppas det håller i sig bara.
Hon pratar mycket om hur hon mår och hur hon känner så jag har små aningar om vart felet är.
Det här löser vi : P

Jag har gosat massor med lille Kasper och busat med barnen.
Det är så mysigt att bara få sitta och mysa med en sån liten ; )

I dag va det kalas för Jonas som blivit sååå stor hela 5 år nu, vart tog tiden vägen?
Jaja nu ska jag leka med Irene och Martin igen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: