2009-07-08
 19:24:40

Veckan...

Sen i måndags har jag haft min goa vän här med sin lilla tös : )
Vi har haft det riktigt trevligt tycker jag.
I morgon ska jag på ett "möte" jag är nog lite orolig, det går säkert bra och är nog ingen större fara.
Jag ska försöka städa och tvätta lite.
Jag och loppan åker till Skara på tisdag 14/7 till min vän, hennes son fyller 5 år och så ska vi mysa med deras nya lille kille som är 3 veckor.
Det ska bli kul att komma iväg lite.
Vi har köpt en jätte fin present till lille Kasper : )
Försöker komma på något bra att köpa till en liten tjej som har kalas på lördag och till Jonas i Skara som fyller 5 år.
Jag har en liten svag aning om vad jag ska ge den lilla tösen.
Jag ska också fixa nästan det sista i loppans rum i slutet av veckan.
Nu ska jag ta tag i mitt skitiga kök...och lite i resten av lägenheten.
  

Tjing.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: