2009-06-08
 20:48:22

-palasjoll-

jeppe här som hackat sig ända in i hjärtat av mixiabloggen..

Tänkte bara skryta lite om en fin pressent som jag gav min käresta här om dan..

Eftersom jag är onödigt generös, gör jag även en guide så Du kan göra en pressent innehållande lika mycket kärlek själv.

1. Skaffa fram en onödigt gammal öl/läskeblask-back i trä. Ta bort ev. icke orginalfärg och olja backen.


2. Såga till en skiva som passar i botten. Leta fram ett rör som har en innerdiameter strax större än diametern på "parasollpinnen". Tänk på att trä kan svälla med tiden. Lacka röret i lämplig kulört.
 

3. He i en massa kärlek (är du en snåljävel som jag så kan du med fördel spä ut betongen du köpt med sten).


4. Säg "sim salabim" så ska du se att det kommer fram nåt snyggt beslag att sätta längst upp på röret. Om detta inte funkar kan du slakta en gammal parasollfot å få hela rörchadirangen därifrån. Tanken är att man i ett senare skede kan täppa igen hålen på backen med plast och plantera blommor på toppen så man slipper se den tråkiga betongen


5. Ta i för kung å fosterland för att lyfta i skiten i bilen. Kör bil tills soppan ät slut. Då bör du vara framme. Släpa ut åbäket ur bilen å den onödigt långa vägen ända ut på balkongen.


klarrt å betar't (förutom blommorna som borde planteras av någon kvinna).

Lycka till //mulle meck http://soldat.blogg.se


BoNiiiTa

tack .

Bor du i Enköping



PUBLICERAT: 2009-06-09, 09:40:12 | URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Ina

Den är super nice!!

Go Jepps!



PUBLICERAT: 2009-06-09, 11:28:05 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
Mixx

Så söt min kärlek...tårarna rinner när jag läser detta men fan va jag saknar honom.

Han gav mig så mycket fint...fixar inte detta...gråter bara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: