2009-06-28
 23:40:31

Dagar som denna...

Det har varit så underbart varmt och skönt dom här dagarna.
Det har varit hamnfestival i stan och jag har haft "Inneboende" sen i torsdags för att min vän Mimi jobbat där, det har varit väldigt trevligt att ha henne/dom här.
Jag och loppan har varit hos moster och badat i poolen som vi tog med dit...det va sjukt kul när mosters lilla Ängla skulle visa att hon kunde dyka...hon headbangade rakt ner i vattnet hahahahaha.
Vi har haft 2 vattenkrig ett blev både jag och sis skadade i...vi hade fått rivsår på händerna efter kampan om vattenkanonen.
Det va verkligen kul.

Jag gillar inte dagar som denna dock...jag mår verkligen inte bra :(
Det känns som om att jag håller på att tappa greppet om allt just nu...jag kämpar så hårt för att klara av så sjukt enkla saker som tider men inte ens det kan jag :(
Alla och jag menar alla är på mig just nu och jag vet att det är av omtanke men fan va tung press och höga krav det känns som att det är...jag gör mitt bästa.
Jag har fan ingen ork i kroppen och psyket är fan helt trasigt...FÖRLÅT!
Fått höra att om jag inte ändrar på saker och ting så lägger dom ner och skiter i mig...jag vill inte förlora mina närmaste bara för att jag mår dåligt psykist.
Jag vill komma in i mitt liv och börja leva det igen...jag vill komma tillbaka till min mamma roll som jag en gång va i.
Jag vill va lycklig!!
Jag vill fungera som andra och känna mig nöjd med mitt liv.
Vad är detta liksom??
Vad kommer allt det här ifrån??
Inte nog med det har jag inte hört ett ljud från (han) sen torsdagen innan midsommar och jag saknar honom så det gör ont.
Jag vet inte vad jag ska göra...ska jag vänta?? eller ska jag skita i det?? och skita i det va ju lätt...inte.
Det gör ont...det fräter i kroppen som en äklig syra som aldrig slutar göra ont.
Jag önskar att jag hade någon som kunde hjälpa mig ur detta.
Tårar alla dessa jävla tårat...det tar inte slut och jag orkar inte.
Jag hatar det här.
Det är tankar och det är känslor...det är drömmar och det är rädsla.

Jag ger inte upp men hur ska jag orka??
Jag har tagit mig så här långt efter allt jag gått igenom och jag tänker fan inte ge upp...men....
det är som ett grått sus i huvet av allt just nu.
Vart börjar jag??
Jag jobbar med allt nu.
jag kan inte äta och jag kan inte sova...eller så vänder det och jag sover för mycket.
Ibland önskar jag att jag kunde göra en film av mitt liv och allt som varit för att bara kunna visa upp så andra kunde se och förstå. Låta andra känna det jag känner för att känna och förstå.
Hmm...va mycket det blev idag, brukar få höra att jag inte skriver så mycket i bloggen utan det är mest bilder men nu blev det mycket för er att läsa.

Från hjärtat FÖRLÅT!!



Irene

Hej gums... jag tyckte att du skulle skriva av dig o nu fick du ihop en hel novell :-) Känns det lite bättre nu??

Var trevligt att snacka lite igår, blir ju inte så ofta längre, men trist att du mår så dåligt.

Du får ta en tripp hit så ska jag liva upp dig lite :-)

Love you, puss



PUBLICERAT: 2009-06-29, 11:08:30 | URL: http://ieen.blogg.se/
Ina

Det handlar inte om att säga förlåt till någon, det handlar bara om att göra saker annorlunda. Till det bättre!



Det är aldrig försent att göra saker och ting bättre!



PUBLICERAT: 2009-06-29, 11:39:07 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: