2009-06-10
 15:40:58

Dagen idag.

Jag är sten förkyld och mår inte alls bra.
Vi har varit på Blomstra och lekt och efter det va loppan in till sin farmor ett tag.
Vi har också varit och tittat på loppans nya dagis och hälsat på alla fröknar och barn på hennes avdelning.
Det va jätte stort om man jämför med hennes nuvarande dagis.

Loppans nuvarande dagis ska förändras en hel del, dom ska bara ha dom små barnen gå kvar och dom stora barnen ska flytta upp till ett annat dagis som är utomhus hela året.

Jag valde att bytta för att  det blir för långt bort för oss.
Bytter vi får loppan också kompisar med sig upp i skolan sen och det kan va en stor trygghet.
När vi kom in på det nya dagiset så va det inga problem alls..loppan gick iväg och lekte med barnen som om hon inte hade varit på något annat dagis :-)
Dagis fröknarna va jätte impade för att hon va så framåt och orädd.
Det va så kul och skönt att se att hon inte har några som helst problem med det sociala.

Jag tror att hon kommer trivas som fisken i vattnet :-)

Nu ska jag göra mat och sen ska jag fixa lite till i min prinsessas rum ;-)
Loppan lysnar på Darin och njuter hahah det är hennes STORA idol.
Jag kommer och tänka på min Jepps som bara älskar honom...NOT!!



Lina

Svar: Bra där:D Dig kan missarna lita på;)



PUBLICERAT: 2009-06-11, 18:01:36 | URL: http://metrobloggen.se/linab

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: