2009-06-04
 23:01:08

Detta blev det.

Det här är resultatet av resan till Ikea.


Sänglådan såklart till Loppans rum.


Nya köksredskap :-)


Lådor till Loppans garderob.
Jag börjar nu få riktig årdning på grejerna.
Lådorna passar perfekt till trosor och strumpor.


Nya lampskärmar till sovrummet fick det bli också...har letat jätte länge efter nya,som jag känner skulle passa bra.


En ny toaborste blev det, fast den här gången är den blå :-( ville ju ha min svarta.




Köpte mig även ett fint paraply för 15kr
Mitt är rosarutigt.
Så sjukt bra och hållbara, dom små man köper annars är ju helt värdelösa.
Så blev det en påse toblerone på vägen ut :-P

Jag är helt klart nöjd med mina inköp, det va bara sådant som jag absolut behövde.

Det jag glömde köpa som jag verkligen behöver är nya....


Kökshandukar.
Det blir nästa gång om jag inte hittar snyggare och billiga här i stan förstås :-)

Det va min Ikea dag.
I morgon ska vi titta när en vän tar studenten och fira honom högt :-D
Loppan är så söt...nu kommer Emilmössorna skriker hon.
Ska ta lite bilder i morgon.
Så ska Loppans säng ner och rummet börja fixas.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: