2009-06-19
 03:11:35

Glad...

Midsommar.
Jag ska långt ut på landet med mina tjejkompisar, vi kommer att vara borta från idag till på söndag.
Känns hårt som F*A att lämna min dotter dock  :( skulle nog vilja vara hemma med henne i stället.
Ååå det är sjukt jobbigt...jag mår inte bra, bara.

Idag fick jag ett samtal från långt, långt borta :) Min underbara ringde och det va så skönt tt höra hans röst igen.
Jag vill ha honom här hos mig.
Loppan blev så glad och bara skrek av lycka.
Jag älskar honom sååå mycket.

Loppans rum är klart...men när jag byggde ihop sänglådan jag köpte på ikea för ett litet tag sen, så märkte jag att den inte passa under sängen...den är för stor F*A igen.

Orka mer liksom...


Irene

Hej.. ska hälsa från martin att du e dum :-)

Ja, mina prinsar e sååå fina... Hoppas att du kan komma ner lite i sommar, vore jätte kul.. :-)

Kramar



PUBLICERAT: 2009-06-19, 09:19:00 | URL: http://ieen.blogg.se/
jeppe

F*A gånger 2 asså.. jag klurar lite men kan inte komma på nån bra bokstav att sätta in istället för stjärnan.. men så har jag ju inte vunnit OS i alfapet heller :P.. aja hoppas ni har kul som F*N på landet i alla fall.. pussen//


Ina

Vi kan byta lådor ;0)



Nu finns det bilder på väggen, vill dock se det färdiga resultatet. fixat och allt!



Hoppas du har det bra i skogen!



PUBLICERAT: 2009-06-20, 20:39:21 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: