2009-06-09
 13:49:50

Hans röst.



Jag fick höra hans röst i dag innan han skulle gå på planet.
Självklart började jag gråta...tårarna rinner hela tiden.
Han gav mig så mycket...han är med mig hela dagarna i mina tankar...kan ju inte gå någonstans just nu för rätt som det är så rinner tårana igen.
Han fick mig att se saker på ett helt annat sätt...känna hopp om kärleken och lyckan.
Han är så fin...leendet,ögonen,händerna,hur han rör sig.
Jag älskar när han dansar :-D han ser sååå kramgo ut då, mer än vanligt.
Jag saknar att få ligga och hålla om honom och känna hans doft och värme.
Det gör så ont.
Jag älskar honom verkligen.
Igår hade vi varit tillsammans i 6 månader.

Han är min prins.


BoNiiiTa

Fint inlägg till din kille :)



Min son är 9 månader :)



PUBLICERAT: 2009-06-09, 13:58:03 | URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
BoNiiiTa

Det lät ju inte så himla roligt =/

Men han får ringa dig så mkt som han bara kan där i från :)



86:a är jag :)

Vart i Enköping bor du då ?

Och föresten vad heter du ?



PUBLICERAT: 2009-06-09, 14:09:51 | URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: