2009-06-02
 15:58:38

Igen och igen i en evighet.

I lördags va det underbart väder, vi va i skolparken och åt mat och träffade massa folk vi kände.
Senare gick vi hem och grillade, jag och kärleken och vår vän Sara.
Vi hade jätte trevligt och mysigt.
Senare gjorde vi oss klara för att åka till en vän som hade fest.
När vi kommer dit så tittar  vi runt lite i lägenheten sen prata vi med alla och hade väldigt trevligt förutom att en "Indian" inte kunde hålla händerna borta från varken mig eller min vän.
Flera gånger uder kvällen va han på en och fast man klart och tydligt visade att man inte ville så fatta han inte.
Jag menar han såg ju och visste ju att både jag och min vän hade pojkvän.
Vi står i köket och pratar om det jag och mina två vänner efter som att vi va dom ända tjejerna där.
"Indianen" va då också i köket...jag säger till min ena vän att jag gärna tar något mer att dricka och så att jag skulle gå på toa.
När jag är inne på toa så ska jag just till att sätta mig när det knackar på dörren....jag tänker att vem det nu än är får den vänta.
Jag blir klar och ska till att tvätta mina händer när det knackar igen och jag hör min vän roppa [ MICHIS!] jag tror då att det är hon som vill in och jag låser upp...tvättar mina händer och då kommer "Indianen" in...jag säger att jag just ska gå och han ställer sig för dörren och stänger....jag ber honom öppna men han gör det inte, utan han låser dörrem och står kvar...han ber mig vänta.
Sedan tar han mig runt midjan och håller fast mig och försöker kyssa mig, men jag kämpar imot och ber honom sluta.
Han fortsätter...jag känner paniken stiga och jag ber honom om och om igen att öppna dörren...jag höjer rösten och säger: JAG VILL INTE! SLÄPP UT MIG! JAG FÅR PANIK!
Han vägrar och försöker tysta ner mig....tillslut får jag upp dörren och far ut i panik....försöker hitta någon.
Jag berätter för min vän vad som hänt och gråter i panik.
Det är absolut inte första gången detta händer mig...men den senaste gången kom jag aldrig undan :-(
Jag va sååå jävla rädd.
Jag känner att detta kommer aldrig att sluta hända...det händer igen och igen i en evighet.
Tillslut så känner jag att varför ska jag bli ett offer igen...ALDRIG! Jag går fram till honom i köket igen och skriker åt honom [ FATTAR DU VAD DU HAR GJORT? VEM HAR GIVIT DIG FRIHETEN ATT BEHANDLA MIG SÅ?]
Jag blir så arg att jag går in i ett annat rum...han kommer då efter och har mage att lägga sin hand på mitt lår....jag skriker igen [RÖR MIG INTE!] Han vill förklara för min pojkvän vad som hände men ljuger och står inte för det han gjort...ilskan stiger och jag ber honom sluta ljuga och stå för det han gjorte mot mig...han slutar inte och tillslut släpper min kärlek taget om mig och jag slår "Indianen" med allt jag har...jag matar slag efter slag...jag tar tag i håret på honom och trycker honom mot golvet och säger åt honom. att han ska stå för det han gjort!
Att han ska sluta ljuga!
Jag bryter sedan ihop och gråter.....sitter som en trasig docka på golvet!
Smärtan i bröstet är enorm.
Känner ändå inte alls att jag gjorde fel i något ut av det jag gjorde.
Det va sååå sjukt skönt att slå den som gjort en illa, sååå illa.
Dom gick sedan och vi tog en taxi hem.
Jag grät i min älsklings armar och han va helt underbar.

Dagen efter ligger vi på sängen och pratar och han tittar på mig och säger [Michis, jag älskar dig.]
Jag känner en underbar känsla och kysser honom ömmt.
Jag älskar honom också så otroligt mycket.

Han är min prins i sin vita Ford cab. Hahahaha.

Ja då va det bara att kämpa vidare för den här gången stod jag fan upp för mig själv och ingen ska någonsin ens våga göra mig illa igen!
Nu ska jag bli en stark människa med ett normalt liv!


Irene

Hej gums. Vet inte vad jag ska säga, gör ont i hjärtat när jag läser det du skrivit. Förstår att det gör ont, har ju oxå varir där.

Vet inte hur/om jag kan hjälpa dig på ngt sätt, vi e ju så olika i hur vi tar oss igenom sånna saker.. Önskar iaf att jag kunde hjälpa dig.. Men måste iaf kännas bra med stödet du får från jesper, han e guld värd som finns för dig, det e du värd :-)

Försök o lägg det bakom dig, indianen e inte värd att få finnas i dina tankar..

Älskar dig gums..



PUBLICERAT: 2009-06-02, 18:53:15 | URL: http://ieen.blogg.se/
Denise

Åh, gumsi. Det är verkligen jobbigt att läsa detta. Men vi ska ta oss igenom det, jag hjälper dig. Jag hjälper dig med vad du vill, säg bara till så jag vet när! Nu när Jeppson har åkt har vi mer tid för varandra också ;) Vi ska nog hitta på massa busiga saker ska du se :)

Puss pårej!



PUBLICERAT: 2009-06-10, 00:13:09 | URL: http://brandnewdenise.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: