2009-06-12
 20:11:09

Just me...

Jag sitter här hemma ensam...loppan är hos pappa.
Det är så sjukt tomt här :-(
Det känns så tomt i mitt liv förövrigt nu när han är borta.
Tankarna far...(Vad gör han?) (Hur mår han?) 

Jag målar loppans rum nu.
Jag har målat ett lager vitt och snart ska jag måla andra lagret.
Det ska köpas in mera färg...jag vet inte om den vita räker :-S
Så ska jag köpa rosa färg till en vägg...eller ja 2 rosa färger.
Jag mår inte bra alls när mitt hem ser ut sågär....måste få det klart nu.
Alla loppans leksaker och grejer ligger i vardagsrummet nu och det är som en ända röra.
Jag hoppas på att bli klar i helgen.
Jag ska ta lite bilder på rummet så ni får se sen.

Jag hatar att sitta ensam...man känner smärtan och tankarna går inte att stoppa.
På ett sätt måste jag ju ta mig igenom det här också...ta tag i känslorna och reda ut tankarna.
Jag är bara så rädd för att inte klara av det...att jag kommer falla sönder som en torkad blomma.
Men det är samma sak där, jag måste ta mig igenom rädslan.

Nä nu skiter jag i detta för ett tag.

  


syster

Hej!!! JAG VET ATT DU KLARAR DETTA ÄLSKADE SYSTER,HOPPAS DU SNART KAN KOMMA OCH GOSA MED OSS OCH LILLA ABBE VILL TRÄFFA SIN MOSTER!!!!

kram



PUBLICERAT: 2009-06-12, 20:36:21 | URL: http://ikamedtre.blogg.se/
Anonym

Hej gumman.Nej du klarar detta ska du se! När du klarat igenom de andra skiten klarar du detta! DU är stark!Jag förundras över din styrka..tycker om dig jättemycket ska du veta!!! Och jag tycker du är skitduktig med allt du gör..målning och allt tycker verkligen det!Jag tycker det är bra att du gör lite sånt..KANSKE så får du dina tankar på annat?! En liten stund? Förstår sammtidigt att det måste vara jättesvårt..men försök att tänka positivt!Jag finns här också för dig..det vill jag att du ska veta..jag vet själv hur det är att sitta med dåliga tankar och ensam :( Finns här om du vill prata vilken tid du vill!Även på telen :-)Skriver mitt nr på msn om du inte har kvar det..hör av dig när du vill..om jag var i E-köping hade jag kommit förbi ;-) bamsekram till min Michis ;-)


Denise

Rätta takter där gumsi! :) Blir så glad när du försöker, att du gör ditt bästa, det är det ända man kan göra :)

Du kommer klara det här, det lovar jag. En dag ska du se att alla dina bekymmer är ur världen och du mår prima!'

Pussy



PUBLICERAT: 2009-06-13, 22:54:51 | URL: http://brandnewdenise.blogg.se/
Jeppe

klart du klarar de.. du e ju nästan florist, så inte kommer nå blommor vissna hos dig ;)


Ina

Man vissnar, man nästintill dör inombords men det bästa är att man återhämtar sig när man nått det värsta, du klarar det! jag om någon vet ;0)



PUBLICERAT: 2009-06-14, 20:54:48 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: