2009-06-04
 23:17:09

Loppan säger...

Vi ska  på Lill Davids student i morgon.
 Loppan är överlycklig efter som att hon är helt kär i honom och nu ska han dessutom ha Emilmössa och hon ska få hänga en nalle runt hans hals :-O

Loppan: Mamma, lill David är sååå cool.

Mamma: Ja, jag vet :-)

Loppan: Jesper är också cool men han är ju våran prins.

Mamma: ja det är han ju, våran coola prins ;-)

Hon är ju såååå underbar.

Igår gick hon fram till Jeppson och sa...

 Loppan: Jesper, jag tycker om dig.

Jeppson: Ååå jag tycker om dig också.

Så kommer hon in till mig på toa.

Loppan: Mamma, jag tycker jätte mycket om Jesper.

Mamma: Har du sagt det till honom då?

Loppan: jaaa, han sa att han tycker om mig med.

Så går hon som inget alls.

Hehe söta mina kärlekar.

När loppan kommer säger jeppson alltid till henne.

Jeppson: Heeej är det mitt favoritbarn som kommer?

Loppan: *Ler* jaaa....

Jag älskar dom båda massor :-)
Dom är ju så goa.
När jag har dom hos mig känner jag mig hel.


Ulko

kolla här : http://www.iloveikea.se/Page/Ad/?id=2249



PUBLICERAT: 2009-06-06, 22:19:47 | URL: http://oinkoink.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: