2009-06-13
 20:06:36

Måla,måla och måla.

Jag ska måla det 3 lagret färg nu.
Imorgon ska jag köppa den rosa färgen :-)
Jag tror att det kommer att bli jätte fint.
Idag fick jag även lite hjälp att måla utav lill David.



Hehe lill David målar :-P
Vilken tur att jag har så snälla vänner.
Så ser ni lite av dom vita väggarna här också.



Här har jag spacklat och slipat.
Så ser ni färgen på tapeten innan.



Här är grund jobbet...det va inte lite hål i väggen efter sängen :-S
Men nu blir det fint :-D

Jaha då ska jag fortsätta måla.


Lea

Gud vad duktig du är! Kom hit och fixa mina tapeter HAHAHAHA KRAMEN


Jeppe

ser ut som nån gått lös me en kulspruta :)


Irene

Hej.. Duktig du e :-) Nä, ingen bebis än.. Den blir nog kvar ett tag... Jag hör nog av mig ska du se :-)

Kram



PUBLICERAT: 2009-06-14, 18:21:03 | URL: http://ieen.blogg.se/
Ina

Ser bra ut med det vita ;0)



PUBLICERAT: 2009-06-14, 20:51:32 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: