2009-06-07
 18:29:09

Nu är det på G...

Nu har jag börjat med loppans rum.
Sängen är ner riven och det är spacklat och det är väl det jag håller på med nu.
En vägg är klar och ska slipas sen är det 2 1/2 vägg att slipa och spackla.
Jag har lyckats rensa ut en flyttkartong leksaker till.
Det är sjukt va mycket leksaker min dotter har och har haft...men nu är det stopp...hon behöver inte allt och hinner aldrig i världen leka med det, hon vet ju inte ens om att hon har det.
Hon har allt och jag menar allt!
Så INGA och jag menar INGA mer leksaker hon inte behöver och självklart om det är något väldigt speciellt hon önskar sig men annars kan pengarna gå till kläder eller sparas på hennes konto.
Jag ska ta lite bilder på rummet, så ni får se hur det blir steg för steg.
Jag känner lite panig för att det ser ut som det gör här henna just nu :-S hatar det.

Nu ska här ätas.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: