2009-06-08
 13:53:44

STOR saknad...

Våran Jeppson kanske åker till afganistan i morgon.
Han kom hit igår och bjöd ut mig på middag, det va stenmysigt ;-)
Idag på morgonen sa han hej då...loppan grät och sa att han inte fick åka och att hon kommer att sakna honom.
Det gjorde så ont att se henne så :-(
Jag fick låna honom en stund längre...vi va på stan en stund sen gick vi hem.
Vi kramades och sa hej då....jag fick min snusnäsduk som han haft på sig i flera,flera dagar så nu luktar den precis som min kärlek.
Det gjorde sååå sjukt ont när han stängde dörren....tårarna ran som aldrig förr och gör fortfarande.
Jag älskar honom verkligen sjukt mycket.
Han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.





Du är älskad och saknad hos oss.


Jeppe

kommer sakna er me..

kom på att de va inte bara snusnäsduken jag lämnade.. glömde väl de jag har på andra handleden på kortet me.. sitter på vänstra sänglampan ;)



puss på er//


Ina

Förstår hur ont du har samtidigt som jag gläds med Jepps som får en dröm uppfylld.

Du klarar det gums!



PUBLICERAT: 2009-06-08, 20:13:01 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: