2009-06-14
 19:18:35

Tårar.

Tårar och en massa tårar,så mycket tårar en hel mägnd tårar.

Jag fick idag prata med honom på msn =D
Gud va skönt det kändes.

Att kärleken kan va så smärtsam...men ändå så helt otroligt fantastisk.
Jag älskar honom.
Skulle så gärna vilja ha honom nära igen.

Nu ska jag lägga min underbara prinsessa som äntligen har kommit hem från sin pappa.
Sen ska jag göra det jag gjort dom senaste dagarna...måla.

Fan,fan,fan.....FAN!!
Det gör sååååå ont.

Nä, nu orkar jag inte mer...ser inte vad jag skriver heller med alla dessa tårar.


 


Ina

Trodde inte att du var ledsen, såg hura glad du blev när han "fanns" där



PUBLICERAT: 2009-06-14, 20:50:30 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: