2009-03-31
 23:57:41

090331

Jag har inte haft feber idag vad jag vet men smärta.
Jag va till läkaren men får svar på proverna i morgon.
Dagen har varit bra, full fart hela tiden.
Imorgon är det Blomsta och då ska jag ta med kartongerna med barnkläder upp...skönt att bli av med dom.
Sen är det leksaker som ska rensas ur...och så måste jag lägga ut det som ska säljas.
Jag blir av med soffan på vinden också.
Kommer nog få en massa plats där uppe och det ska inte fyllas på igen sen!
Måste göra iordning Loppans rum också...letar efter en fin säng med bra förvaring.
Det måste tapetseras och det är inte det billigaste :-(

Nej nu måste jag sova.


Ina

Lämnade en liten turtles kommentar i "The one´s" blogg =0D



PUBLICERAT: 2009-04-03, 12:50:13 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: