2009-03-31
 00:17:59

Mår inte bra alls.

Idag har jag inte mått så bra alls...jag har haft ett starkt illamående i ca 6 dagar och nu har jag feber och ont i hela kroppen :-(
Tröttheten går aldrig över och nu känner jag bara att JAG ORKAR INTE MER!!
Jag vill må bra och bli en pigg person igen.
Imorgon ska jag på möte och sen till banken,ska också följa med Denise för hon ska få nycklarna till sitt första egna hem wohoo ;-)
Hoppas såååå att jag mår bättre i morgon.
Jag har också blivit beviljad min nya terapeut, det känns så bra.
Jag va riktigt orolig för att inte ha någon men det här kan inte annat än att bli bra, riktigt bra :-D
Nu jobbar jag stenhårt framåt.

Har lite små saker att fixa fram över och det kommer ni säkert på höra om :-)
Nej nu måste jag sova så jag är frisk i morgon haha man kan ju alltid hoppas.


ika

Hej hur har du mått idag då??

bättre??

du kan väl höra av dig ikväll kram


Irene

Haha, tillåt mig le åt dig... :-)

Du e så fin gumman... Men du känner så efter 6 dagar, tillåt mig klaga efter 30 veckor hahaha... Älskar dig mest gums...

Ring gärna ngn dag.. Puss



PUBLICERAT: 2009-03-31, 16:03:04 | URL: http://ieen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: