2009-03-25
 21:10:56

Sjukt trött.

Idag onsdag va jag till vårdcentralen på morgonen, det visade sig att jag har fått urinvägsinfektion :-(
Jag känner mig febrig i hela kroppen och orkar inte mycket alls, jag mår fruktansvärt illa också.
Efter vårdcentralen gick vi upp till Blomstra, det va en mysig stund där uppe och jag har längtat efter att få komma dit.
Nästa vecka ska jag lämna 5 flyttkartonger barnkläder till Blomstra, där föräldrarna får ta vad dom vill.
Jag ska även sälja lite prylar som jag inte vill ha kvar längre, så det pysslar jag med nu.
Imorgon väntar städning i hemmet så mycket som jag orkar.
Och även lite på vinden...måste ta kort på det som ska säljas.
Jag hade en vän här igår som fick ta dom barnkläder hon ville ha och hon gick härifrån med 3 kassar kläder :-)
Idag hade jag en annan vän här som väntar bebis som fick en hel stor korg full med barnkläder.
Jag är helt slut och ska nu lägga mig brevid min Loppa och snosa på henne innan jag somnar.
God natt.



Ina

Nog vet jag att du har barngrejer alltid!

Tack för lånet av allt Ängla kunde hålla till godo med under dem här åren ;0)



PUBLICERAT: 2009-03-26, 09:02:40 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: