2009-05-10
 22:55:11

Helgen.

Min helg har varit bra :-)

Fredag...jag är ju tok sjuk så jag och kärleken hämtade upp Denise på jobbet och köpte massa godis.
Det regnade massor ute så vi la oss i soffan och tittade på film och mös med allt vårt godis.

Lördag...svågern kom och tok skrek i förnstret in till vårat sovrum att vi skulle komma upp.
Vi gick upp och gjorde kaffe och frukost.
Vi umgicks och kom fram till att jag och kärleken skulle åka hem till min syster på middag.
Hur vi hade det hos syster kan ni läsa i hennes blogg www.inasdekor.blogg.se det finns bilder där också.
Senare på kvällen åkte jag och kärleken till uppsala och träffa vänner och hade trevligt...sen tog vi morgon bussen hem.

Söndag...SOV....jag är så sjukt förkyld så det finns inte.
Jag bara orkar inget alls.
Loppan kom hem och jag har saknat henne såååååååå mycket.

Det va min helg.
Hur va eran helg?


Ina

Som din men med ännu lite mer familj ;0)



Tack för en god match!



PUBLICERAT: 2009-05-11, 12:33:26 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
Anonym

Kul att du träffat din kärlek..vore kul om du svarade på frågor i bloggen..gillar din blogg o följer den :-) Hur träffades ni? kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: