2009-05-17
 22:14:25

Nya frågor.

Jag har fått nya frågor igen :-)
Tänkte att jag skulle svara på dessa.
Frågorna handlar om min kärlek.

*  Om vi har tänkt att bli sambo?
Svar: Nej, han ska resa bort och vara borta till jul, och så är det alldeles förtidigt för något sånt än.
* Hur det känns nu efter separateonen från Loppans pappa?
Svar: Det känns jätte bra. Det kan komma tuffa stunder mellan oss men jag överlever det lilla.
* Om Jeppson är den rätta?
Svar: Jag tror aldrig man kan veta eller vara säker på det....men hoppas kan man ;-)
* Om det fortfarande är svårt efter separationen?
Svar:Ja ibland är det faktist det...ibland kan det vara jobbigt...men det är inte alls ofta det känns så.

Det va dom frågorna :-)

Jag har två frågor till den som ställer frågorna.

Vad heter du?
Vem är du?

Alltid kul med frågor tycker jag...är det något mer så tveka inte att ställa frågan :-D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: