2009-05-18
 17:34:37

Säljes.

Idag har jag lagt ut alla barnkläder på tradera.
Jag har även lagt ut min Gasolgrill på blocket.

Få se om jag blir av med något.



Gasolgrillen med gasolflaska.

En hel massa barnkläder.

   
  
  

Allt detta ska säljas...det är kläder från stl.50-92.
Allt är ju jätte fint.
De går nog bra.

Om du är intresserad av något får du gärna maila mig.
Min mailaddres: [email protected]




 


Ina

Tror att det kommer gå lysande ;0)

Du har jätte fina barnkläder, den som köper dom gör ett klipp!



PUBLICERAT: 2009-05-19, 20:02:26 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
angelica jonsson

Hej!! tror det kommer gå galant att få kläderna sålda.

Annárs bra??

Tack för all hjälp jag fått med bloggen!!!!

kram


Irene

Haha, ja dem e för söta :-) Du får lägga in lite bilder på Thea på din blogg, e ju kul o se hur hon ser ut :-)

O så e du väldigt dålig på att uppdatera din blogg.. Fyy...

Nu ska jag skriva lite i min, kanske ringer en sväng ikväll ifall jag får tid :-)

Kram



PUBLICERAT: 2009-05-23, 10:53:51 | URL: http://ieen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: