2009-05-25
 10:51:14

Sängen.

Jag tror att det får bli en Micki säng till Loppan.
Den är enkel och stilren...och så går den att göra om på olika sätt.



Har några ideer redan nu faktist.
Imorgon får jag spackel till rummet så nu behöver jag bara hjälp att få ner den gamla sängen.

Ska städa i hemmet idag så jag får plats att ta ut saker från Loppans rum sen.
Känns trist dock att städa när det är sånt underbart väder ute.

Ha en underbar dag :-)


Irene

vad menar du med basen??



Den e ju mkt finare än den jag hyrde till Jonas.



Bussigt o be om smakråd till sängen o så tar du den som ingen har rekomenderat hahahaha.. söt du e..!



PUBLICERAT: 2009-05-25, 11:14:55 | URL: http://ieen.blogg.se/
Jeppe

eventuellt kanske kan jag hjälpa dig att få ner den gamla sängen för en smärre delikat summa riksdaler. men misströsta inte. jag kan fejka ett kvitto så kan du utnyttja ROT-avdraget. puss



PUBLICERAT: 2009-05-25, 20:30:22 | URL: http://soldat.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: